אנחנו עוזרים לבני אדם שרוצים להצליח כמוך להפוך לאנשי שיווק ודיגיטל מדהימים
ולנצח בקריירה מקצועית וריווחית במיוחד דרך שיטות וידע ייחודי & מתקדם שיאפשרו לך
ביצועי שיא בדור החדש של עולמות השיווק הדיגיטלי ועסקים מבוססי אונליין
ולאהוב את העבודה שלך.
חלק גדול מהשיטות והטכניקות בקורס הומצאו על ידי המרצים ולא ניתן ללמוד אותן בשום מקום אחר, לא בארץ ולא בעולם.
הן כנראה מהמתקדמות ביותר ברמה גלובלית. מתודות כמו היכולת לחזות וליצור גידול בתוצאות, מחזורים ורווחים של כל עסק מבוסס דיגיטל דרך ניתוח נתונים מדוייק והטמעת תהליכי חשיבה ועבודה מתקדמים ביותר שהפכנו לפשוטים.
אנחנו מלמדים איך אדם יכול לפתח את עצמו ולהפוך להיות סופר-מולטי-טאלנט בכל עולמות הדיגיטל והשיווק ברמת ביצועי שיא. קחו לדוגמא את כל החוויה שלכם ברגע זה ממש:
המיתוג, המודעות, הדף נחיתה שבו אתם נמצאים כרגע, הקופירייטינג, העיצוב הקונספט, האוטומציות, קמפיינים, ניתוח הנתונים, אופטימיזציות, קידום אורגני, התוכן,
התוכנית הכשרה עצמה והידע הנלמד בה, ולמען האמת…
כמעט כל מה שאתם יכולים לדמיין שקשור לעולם הדיגיטל, שיווק וטכנולוגיה. נוצרו ונבנו ברובם ע״י אדם אחד ויחיד. וזה אני. זה שכותב לכם את השורות האלו.
מטורף אה? אז את זה אנחנו מלמדים.
בעזרת שיטות אלו תוכלו להתחייב לתוצאות בכל פעם מחדש ולקבל שליטה מלאה על כל המערכים של העסק דרך הדיגיטל, שיווק, ניתוח נתונים וטכנולוגיה.
הבועה בעולם השיווק באה לידי ביטוי בגישה ובשיטת הלימוד.
כמו בבית ספר, גם המוסדות ללימוד מקצועות הדיגיטל והשיווק מלמדות את התוכן בגישה ישנה ובצורה תיאורטית. מה זה אומר?
שילמדו אתכם להכיר את עולם השיווק, המושגים בו והפלטפורמות – אבל לא ילמדו אתכם לשווק ולפרסם בפועל.
ברוב המקרים החומר הנלמד איננו מעודכן ורלוונטי לתקופה ולזמן בה תלמדו אותו.
וכל מה שתלמדו, זה פשוט כיצד להתמצא במערכות בצורה טכנית ותיאורטית, ללא יעד מסויים או אפילו כיוון אליו.
למשל אם תרצו לבנות קמפיין עם דף נחיתה שמכניס 10,000 ש״ח בחודש – אפילו לא יהיה לכם כיוון איך לעשות זאת.
וכנראה שתפסידו המון כסף עד שתדעו, ובנקודת זמן הזאת – רוב בעלי העסקים לא ירצו לעבוד אתכם.
זה הימור מסוכן מאוד עבורם וגם עבור חברות שתרצו שיעסיקו אתכם.
תחשבו על זה כמו למצוא את עצמכם נוהגים ברכב ספורט על כביש מהיר בגרמניה בלי שנהגתם במכונית אף פעם
למדתם נהיגה אבל לא למדתם לנהוג בפועל במכונית אמיתית. למדתם רק את התיאוריה ונהיגה ב״סימולצייה״.
ושלא לדבר על זה שאתם גם בלי GPS. בארץ זרה. וכל השלטים בשפה שאתם לא מבינים.
וכמעט אין לכם דלק במיכל. וגם אין לכם חבילת סלולר או טלפון.
אלו הם רוב אנשי השיווק והדיגיטל בישראל.
ורובם אנשים טובים ואכפתיים, יזמים בתפיסה, שבאמת רוצים להצטיין בעבודתם ועובדים קשה מאוד כדי להשיג לעסקים שהם עובדים איתם
את התוצאות הטובות ביותר שהם מסוגלים להשיג עבורם, אבל פעמים רבות לא מצליחים לעמוד במשימה.
פשוט כי אין להם את הידע ושיטות העבודה הנכונות…
רוב אנשי השיווק והדיגיטל נכנס לעולם הזה עם תקוות גדולות, היכולת לעבוד מכל מקום בעולם וליצור את החופש שלהם בעצמם,
להרוויח סכומי כסף יפים בכל חודש ולממש את הפוטנציאל שלהם.
רק שבמציאות קורה משהו אחר לגמרי.
הם מהמרים על הכסף בתקציבי השיווק שלהם ושל העסקים שהם עובדים איתם ועובדים בשיטת ל״פרסם ולהתפלל״.
רוב הזמן הם עסוקים בניחושים ואמונות והסקנת מסקנות שגויות.
מערכת היחסים בינם לבין ההמעסיק או הלקוחות תמיד מתוחה ולא הוגנת, תמיד יושב להם מישהו על הראש
והם מרגישים שהם בנו לעצמם כלוב מזהב.
הם עובדים קשה מאוד. לוקחים על עצמם המון, וככל שזה נראה שהם מתקרבים ל״חופש פיננסי״
כך הם יותר מתרחקים מעצמם ומהתשוקה שלהם וכולאים את עצמם בעומס עבודה ונשחקים.
ואז מגיע המשבר, הם מרגישים תקועים ובחוסר וודאות מוחלט.
כנראה שאין מי שיעזור להם סביבם
כי רוב הסביבה המקצועית שלהם הגיעו בדיוק מאותו מקום ולאף אחד אין תשובות לאיך יוצאים מזה.
בשלב הזה הם מרגישים אבודים וחסרי אונים ושואלים את עצמם:
יש לנו אינטרס מובהק להכשיר אתכם לרמה הגבוהה ביותר כדי שנוכל ליצור שותפיות ארוכות טווח
ונעבוד על מיזמים ופרויקטים ביחד:
הדרך שבה בנינו את התוכנית הזאת היא כזאת שככל שהתלמידים והקהילה שלנו מרוויחים ומביאים תוצאות גבוהות יותר
כך גם אנחנו מרוויחים יותר – WIN-WIN.
יש לנו מחלקה שלמה שעוסקת בהפניות והשמות והמודל רווח שלה בנוי על זה.
אנחנו עושים את ההתאמות, מבחנים, חיפוש העסקים והלקוחות ומלווים את כל התהליך
עם מטרות ברורות ביותר:
מערכת יחסים עסקית בה העסקים והחברות מקבל הון אנושי, שירותים וערך ברמות הגבוהות ביותר
והתלמידים שלנו מקבלים לקוחות איכותיים מאוד, שמשלמים מעולה ונשארים במערכת יחסים יציבה וצומחת.
ככה שככל שאתם צומחים יותר גם אנחנו צומחים והופכים לטובים יותר
וכך אנחנו יכולים לתת לכם עוד שירותים ומוצרים שלנו שיקחו אתכם לשלב הבא. כל פעם. מחדש.
לפני שנמשיך ל- מה לומדים בתוכנית
חשוב שנבדוק ביחד האם התוכנית מתאימה לך, נוכל להמשיך רק אם ענית כן על כל השאלות:
1
יש בך מוטיבציה
זה בא לידי ביטוי בפעולות שלך כמון הרצון שלך ללמוד, להשתפר, לצמוח ולהצליח.
2
יכולת למידה עצמאית
קיימת בך אש הסקרנות, יכולת התמדה ואהבה ללמידה עצמאית והתפתחות תמידית
3
אנגלית והבנת הנקרא
יכולת הבנת הנקרא
בשפה האנגלית ותפעול מחשב
בשיחה היועץ יעבור איתך על כל הפרטים של התוכנית
כולל הסילבוס, מרצים, שעות וימים וכמובן נערוך תהליך של התאמה משותפת
יוצר תוכנית ההכשרה D-ARCHITECT
Growth Hacker, ארכיטקט מערכי דיגיטל ושיווק ומייסד שותף בהייפרז
מומחה לפסיכולוגיה ואסטרטגיה שיווקית
והאיש שגילה את תופעת ה- FOMO
מעצב, יזם והמייסד של
מגזין פיקסל פרפקט ו-HACKING UI
ממשווקי הדיגיטל הטובים בישראל.
ניהל תקציבי שיווק של חברות ענק כגון סלקום, אגאדיר, קנדה ישראל, פלגין, סופר פארם, ג’ונסון אנד ג’ונסון בשיתוף עם שותפו רן ברקו. קידם דיגיטלית אינספור אמנים ומוזיקאים כגון נועה קירל, רן דנקר, סטטיק ובנאל ועוד.
מוביל מערכי שיווק ומכירות לביצועי שיא מומחה לתקשורת אפקטיבית ומנהיגות אישית
ראש תחום דאטה של YNET
מנהל קמפיינים, ווב-אנליסט ,מנהל לקוחות ברמה בינלאומית
בעל תואר ראשון (BA) בהנדסת תעשייה וניהול.
מנכ״ל לנדוליני פתרונות בע״מ וממייסדי תחום האוטומציה העסקית בישראל והישראלי הראשון שפיתח אפליקציה ל- ZAPIER
מומחה ליחסי ציבור, אסטרטגיה תקשורתית ושיווק באמצעות מובילי דעה
איש עסקים ומייסד שותף בהייפרז
מנכ״ל שחקים ומומחה בפתרונות פיננסיים לעסקים וחברות
יועץ כלכלי, רו"ח, מנטור לעסקים, מכשיר יועצים עסקיים ומלווה יזמים
עו״ד מסחרי בכיר ומייסד ושותף במשרד אוסישקין כהן
WEB אנליסט, יזם ומייסד החברות
והסטרטאפים WIVO, MINUTE & WIPLY
יזמים דיגיטליים ובעלי החברה
E-SUCCESS המתמחה בהקמת תהליכים אוטומציות לעסקים
מנכ"ל "קבוצת יאללה"
סופר, יועץ עסקי, מרצה להתפתחת אישית ויוצר הפודקאסט "סביבה מנצחת"
מנהל שיווק בכיר ויוצר תוכן
מדריך המכינה של תוכנית ההכשרה
בשיחה היועץ יעבור איתך על כל הפרטים של התוכנית
כולל הסילבוס, מרצים, שעות וימים וכמובן נערוך תהליך של התאמה משותפת