fbpx

™ MODEL-A

קורס השיווק הדיגיטלי המקיף והמתקדם ביותר בישראל

מוסדות הלימוד מלמדות את העבר,
אנחנו מלמדים את העתיד.

המשימה שלנו:
ההצלחה המקצועית שלך.

אנחנו עוזרים לבני אדם שרוצים להצליח כמוך להפוך לאנשי שיווק ודיגיטל מדהימים
ולנצח בקריירה מקצועית וריווחית במיוחד דרך שיטות וידע ייחודי & מתקדם שיאפשרו לך
ביצועי שיא בדור החדש של עולמות השיווק הדיגיטלי ועסקים מבוססי אונליין
ולאהוב את העבודה שלך.

התוכנית מתחילה בעוד:

ימים
שעות
דקות
שניות

מהיוצרים של התוכנית

™ D-ARCHITECT

בשיתוף עם

ללמוד ממקצוענים שמובילים פרויקטים עם:

22 מרצים ומומחים בינלאומיים

למידה מרחוק בלייב + ארכיון הקלטות

קהילה עוצמתית ותומכת בזמן אמת

ללמוד בבלעדיות ידע של יותר מ- 2 עשורים
כבר בשנה הזאת

חלק גדול מהשיטות והטכניקות בקורס הומצאו על ידי המרצים ולא ניתן ללמוד אותן בשום מקום אחר, לא בארץ ולא בעולם.
הן כנראה מהמתקדמות ביותר ברמה גלובלית. מתודות כמו היכולת לחזות וליצור גידול בתוצאות, מחזורים ורווחים של כל עסק מבוסס דיגיטל דרך ניתוח נתונים מדוייק והטמעת תהליכי חשיבה ועבודה מתקדמים ביותר שהפכנו לפשוטים.

אנחנו מלמדים איך אדם יכול לפתח את עצמו ולהפוך להיות סופר-מולטי-טאלנט בכל עולמות הדיגיטל והשיווק ברמת ביצועי שיא. קחו לדוגמא את כל החוויה שלכם ברגע זה ממש:
המיתוג, המודעות, הדף נחיתה שבו אתם נמצאים כרגע, הקופירייטינג, העיצוב הקונספט, האוטומציות, קמפיינים, ניתוח הנתונים, אופטימיזציות, קידום אורגני, התוכן,
התוכנית הכשרה עצמה והידע הנלמד בה, ולמען האמת…
כמעט כל מה שאתם יכולים לדמיין שקשור לעולם הדיגיטל, שיווק וטכנולוגיה. נוצרו ונבנו ברובם ע״י אדם אחד ויחיד. וזה אני. זה שכותב לכם את השורות האלו.
מטורף אה? אז את זה אנחנו מלמדים.

בעזרת שיטות אלו תוכלו להתחייב לתוצאות בכל פעם מחדש ולקבל שליטה מלאה על כל המערכים של העסק דרך הדיגיטל, שיווק, ניתוח נתונים וטכנולוגיה.

חלק מהפלטפורמות והכלים שנלמד:

Elementor

Google ads

facebook ads

instagram ads

Google analytics 4

Hotjar

Google Tag Manager

Google Analytics UA

Integromat

Woocommerce

WordPress

Powerlink CRM

למה אנחנו מלמדים:

עולם השיווק הדיגיטלי של היום נמצא בתוך בועה

הבועה בעולם השיווק באה לידי ביטוי בגישה ובשיטת הלימוד.
כמו בבית ספר, גם המוסדות ללימוד מקצועות הדיגיטל והשיווק מלמדות את התוכן בגישה ישנה ובצורה תיאורטית. מה זה אומר?
שילמדו אתכם להכיר את עולם השיווק, המושגים בו והפלטפורמות – אבל לא ילמדו אתכם לשווק ולפרסם בפועל.
ברוב המקרים החומר הנלמד איננו מעודכן ורלוונטי לתקופה ולזמן בה תלמדו אותו.
וכל מה שתלמדו, זה פשוט כיצד להתמצא במערכות בצורה טכנית ותיאורטית, ללא יעד מסויים או אפילו כיוון אליו.
למשל אם תרצו לבנות קמפיין עם דף נחיתה שמכניס 10,000 ש״ח בחודש –  אפילו לא יהיה לכם כיוון איך לעשות זאת.
וכנראה שתפסידו המון כסף עד שתדעו, ובנקודת זמן הזאת – רוב בעלי העסקים לא ירצו לעבוד אתכם.
זה הימור מסוכן מאוד עבורם וגם עבור חברות שתרצו שיעסיקו אתכם.
תחשבו על זה כמו למצוא את עצמכם נוהגים ברכב ספורט על כביש מהיר בגרמניה בלי שנהגתם במכונית אף פעם
למדתם נהיגה אבל לא למדתם לנהוג בפועל במכונית אמיתית. למדתם רק את התיאוריה ונהיגה ב״סימולצייה״.
ושלא לדבר על זה שאתם גם בלי GPS. בארץ זרה. וכל השלטים בשפה שאתם לא מבינים.
וכמעט אין לכם דלק במיכל. וגם אין לכם חבילת סלולר או טלפון.

ואז נוצרת הבעיה הבאה:

אלו הם רוב אנשי השיווק והדיגיטל בישראל.

ורובם אנשים טובים ואכפתיים, יזמים בתפיסה, שבאמת רוצים להצטיין בעבודתם ועובדים קשה מאוד כדי להשיג לעסקים שהם עובדים איתם
את התוצאות הטובות ביותר שהם מסוגלים להשיג עבורם, אבל פעמים רבות לא מצליחים לעמוד במשימה.
פשוט כי אין להם את הידע ושיטות העבודה הנכונות…
רוב אנשי השיווק והדיגיטל נכנס לעולם הזה עם תקוות גדולות, היכולת לעבוד מכל מקום בעולם וליצור את החופש שלהם בעצמם,
להרוויח סכומי כסף יפים בכל חודש ולממש את הפוטנציאל שלהם.
רק שבמציאות קורה משהו אחר לגמרי.

הם מהמרים על הכסף בתקציבי השיווק שלהם ושל העסקים שהם עובדים איתם ועובדים בשיטת ל״פרסם ולהתפלל״.
רוב הזמן הם עסוקים בניחושים ואמונות והסקנת מסקנות שגויות.

מערכת היחסים בינם לבין ההמעסיק או הלקוחות תמיד מתוחה ולא הוגנת, תמיד יושב להם מישהו על הראש
והם מרגישים שהם בנו לעצמם כלוב מזהב.

הם עובדים קשה מאוד. לוקחים על עצמם המון, וככל שזה נראה שהם מתקרבים ל״חופש פיננסי״
כך הם יותר מתרחקים מעצמם ומהתשוקה שלהם וכולאים את עצמם בעומס עבודה ונשחקים.

ואז מגיע המשבר, הם מרגישים תקועים ובחוסר וודאות מוחלט.
כנראה שאין מי שיעזור להם סביבם
כי רוב הסביבה המקצועית שלהם הגיעו בדיוק מאותו מקום ולאף אחד אין תשובות לאיך יוצאים מזה.
בשלב הזה הם מרגישים אבודים וחסרי אונים ושואלים את עצמם:

מה עושים מפה? איך צומחים?

יצרנו לזה פתרון:

יש לנו אינטרס מובהק להכשיר אתכם לרמה הגבוהה ביותר כדי שנוכל ליצור שותפיות ארוכות טווח
ונעבוד על מיזמים ופרויקטים ביחד:

הדרך שבה בנינו את התוכנית הזאת היא כזאת שככל שהתלמידים והקהילה שלנו מרוויחים ומביאים תוצאות גבוהות יותר
כך גם אנחנו מרוויחים יותר – WIN-WIN.

יש לנו מחלקה שלמה שעוסקת בהפניות והשמות והמודל רווח שלה בנוי על זה.
אנחנו עושים את ההתאמות, מבחנים, חיפוש העסקים והלקוחות ומלווים את כל התהליך
עם מטרות ברורות ביותר:
מערכת יחסים עסקית בה העסקים והחברות מקבל הון אנושי, שירותים וערך ברמות הגבוהות ביותר
והתלמידים שלנו מקבלים לקוחות איכותיים מאוד, שמשלמים מעולה ונשארים במערכת יחסים יציבה וצומחת.

ככה שככל שאתם צומחים יותר גם אנחנו צומחים והופכים לטובים יותר
וכך אנחנו יכולים  לתת לכם עוד שירותים ומוצרים שלנו שיקחו אתכם לשלב הבא. כל פעם. מחדש.

במה תוכלו לעבוד אחרי התוכנית

מנהלי קמפיינים

דאטה אנליסט

בוני דפי נחיתה ואתרים

אסטרטגי שיווק

מנהלי אתר ואי-קומרס

אנשי אוטומציות

קופירייטרים

מאפייני חווית משתמש

יועצי שיווק

מנהלי פרויקטים בשיווק

מנהלי קמפיינים

דאטה אנליסט

בוני דפי נחיתה ואתרים

אסטרטגי שיווק

מנהלי אתר ואי-קומרס

אנשי אוטומציות

קופירייטרים

מאפייני חווית משתמש

יועצי שיווק

מנהלי פרויקטים בשיווק

בדיקת התאמה לתוכנית

לפני שנמשיך ל- מה לומדים בתוכנית
חשוב שנבדוק ביחד האם התוכנית מתאימה לך, נוכל להמשיך רק אם ענית כן על כל השאלות:

1

יש בך מוטיבציה

זה בא לידי ביטוי בפעולות שלך כמון הרצון שלך ללמוד, להשתפר, לצמוח ולהצליח.

2

יכולת למידה עצמאית

קיימת בך אש הסקרנות, יכולת התמדה ואהבה ללמידה עצמאית והתפתחות תמידית

3

אנגלית והבנת הנקרא

יכולת הבנת הנקרא
בשפה האנגלית ותפעול מחשב

מעבר לשיחת התאמה עם יועץ שלנו

בשיחה היועץ יעבור איתך על כל הפרטים של התוכנית
כולל הסילבוס, מרצים, שעות וימים וכמובן נערוך תהליך של התאמה משותפת

מה לומדים בתוכנית:

אסטרטגיה ועסקים

בחירת נישה ויצירת בידול

בניית מודלים עסקיים ומוצרים

הקמת עסק / סוכנות דיגיטל

ניתוח אוואטרים וקהלי יעד

פיננסיים, תמחור
תזרים ותכנית עסקית

חוקים, תקנונים ומשפטים

קונספט, מיתוג ו- ויז׳ואל

יצירת חזון וערכים מובילים

קונספט מיתוגי ושפה גרפית

פסיכולוגיה שיווקית והעברת מסרים

תהליכי מיתוג פרימיום מהירים

ניהול שוטף ותוכן אורגני

תוכן תקשורתי ומובילי דעת קהל

ארכיטקטורת מערכי דיגיטל

בניית מערכי לידים עוצמתיים

בניית מערכי אי-קומרס רווחיים

הטמעות, אוטומציות ואינטגרציות

בניית דפי נחיתה חדשניים וממירים בטירוף

קופירייטינג ופסיכולוגיית דפי נחיתה

בניית משפכים שיווקיים מורכבים מבוססי ביצועי שיא

שיפור ביצועים ומהירות אתר ומבוא ל- SEO

הקמת פלטפורמות ניתוח ושיווק מדיד

פרפורמנס ו- ROI מרקטינג

אסטרטגיות, טכניקות וטקטיקות לצמיחה וויראליולת

שיווק ופרסום מונחה החזר הכנסה-השקעה וביצועי שיא

שיטות לגידול מחזורים וריווחיות בכל חודש מחדש

טכניקות לחיזוי נתונים והתחייבות לתוצאות

שיווק מבוסס מסע וחווית לקוח עוצמתית וחדשנית

פארטו-מרקטינג וכיצד להפיק את המקסימום במינמום זמן על מנת ליצור מנוע כלכלי עוצמתי

פיצוח פסיכולוגיה ורגשות דרך נתונים, מפות חום וסקר שוק

שיטות וטכניקות של משווקי על שהיו אחראים להכנסות של מילארדים

שיווק מונחה דאטה ויעדים

שיווק ופרסום באמצעות ניתוח נתונים מדוייק ודאטה מרקטינג

ניתוח וניהול מסע לקוח ופיתוח משפכים שיווקיים מבוססי נתונים

תהליכי עבודה יעילים ומנצחים לאופטימיזציית וסקיילינג

הקמת דוחות ויזואלים מתקדמים

מודל העל - גמא > בטא > אלפא למערכי שיווק שצומחים תמיד

ניהול וחיזוי תקציבים שנתיים ושיטות ניתוח מתקדמות

פיצוח אלגוריתמים על פי חיווי נתונים

הטמעת טקטיקות לשיווק ויראלי

מכירות, שירות וחווית לקוח

טכניקות מכירה ותהליכים עבודה

פסיכולוגייה ורגשות של לקוח עד חווית הרכישה

שקיפות ועבודה במודלי Win Win

תודעת אחריות ופתרונות

שיח ברשת וניהול משברים

בניית שיח ומערכת יחסים נכונה עם הלקוחות

מניעה משיווק דוחף ויצירת לקוחות מעריצים

דוחות ללקוחות וסוכנות שיווק

תודעה, גישות וכלים עוצמתיים

טכניקות לאוטודידקטיות ולמידה אפקטיבית

הנדסה לאחור ובניית סיסטמים שעובדים כמו שעון שוויצרי

טכניקות למיפוי
וניהול זמן ופרודקטיביות

ניהול פרויקטים, משימות תהליכים ומנהיגות עסקית

מיתוג אישי ובניית הצעות מחיר

ניהול אתגרים וסיכונים עסקיים

השראה, מודלינג ומידול

יצירת סביבה מנצחת

The Dream Team

תכירו את המרצים שלכם

נתנאל אברהמי

 יוצר תוכנית ההכשרה D-ARCHITECT
Growth Hacker, ארכיטקט מערכי דיגיטל ושיווק ומייסד שותף בהייפרז

ד״ר דן הרמן

מומחה לפסיכולוגיה ואסטרטגיה שיווקית
והאיש שגילה את תופעת ה- FOMO

שגיא שרייבר

מעצב, יזם והמייסד של
מגזין פיקסל פרפקט ו-HACKING UI

עידן רואה

ממשווקי הדיגיטל הטובים בישראל.
ניהל תקציבי שיווק של חברות ענק כגון סלקום, אגאדיר, קנדה ישראל, פלגין, סופר פארם, ג’ונסון אנד ג’ונסון בשיתוף עם שותפו רן ברקו. קידם דיגיטלית אינספור אמנים ומוזיקאים כגון נועה קירל, רן דנקר, סטטיק ובנאל ועוד.

מור פאר

מוביל מערכי שיווק ומכירות לביצועי שיא מומחה לתקשורת אפקטיבית ומנהיגות אישית

אבירם שוקר

ראש תחום דאטה של YNET
מנהל קמפיינים, ווב-אנליסט ,מנהל לקוחות ברמה בינלאומית
בעל תואר ראשון (BA) בהנדסת תעשייה וניהול.

דודו ציזנר

מנכ״ל לנדוליני פתרונות בע״מ וממייסדי תחום האוטומציה העסקית בישראל והישראלי הראשון שפיתח אפליקציה ל- ZAPIER

גיא אופק

מומחה ליחסי ציבור, אסטרטגיה תקשורתית ושיווק באמצעות מובילי דעה

חי דג׳ורנו

איש עסקים ומייסד שותף בהייפרז

קובי מיכלין

מנכ״ל שחקים ומומחה בפתרונות פיננסיים לעסקים וחברות

עמית קולינסקי

יועץ כלכלי, רו”ח, מנטור לעסקים, מכשיר יועצים עסקיים ומלווה יזמים

עו״ד שי כהן

עו״ד מסחרי בכיר ומייסד ושותף במשרד אוסישקין כהן

ארז אליעד

WEB אנליסט, יזם ומייסד החברות
והסטרטאפים WIVO, MINUTE & WIPLY

סער ויינברג ואליאל טרבולסקי

יזמים דיגיטליים ובעלי החברה
E-SUCCESS המתמחה בהקמת תהליכים אוטומציות לעסקים

מתן ניסטור

מנכ”ל “קבוצת יאללה”
סופר, יועץ עסקי, מרצה להתפתחת אישית ויוצר הפודקאסט “סביבה מנצחת”

דילן לוטטי

מנהל שיווק בכיר ויוצר תוכן
מדריך המכינה של תוכנית ההכשרה

הדגש הוא על

הצמיחה שלכם

מעבר לשיחת התאמה עם יועץ שלנו

בשיחה היועץ יעבור איתך על כל הפרטים של התוכנית
כולל הסילבוס, מרצים, שעות וימים וכמובן נערוך תהליך של התאמה משותפת

עוד יתרונות בללמוד אצלנו:

שידורים והקלטות באיכות גבוהה מאוד

מרצים בכירים ביותר מהתעשייה

אפשרויות להשמה והפניית לקוחות בסיום התוכנית

קהילה חזקה, תומכת ומגובשת שמשתפרת בכל רגע

ידע חדשני וייחודי שלא ניתן למצוא באף מקום אחר

למידה מבוססת תוצאות וביצועים גבוהים

למידה מתוך הצלחות, כשלונות ומערכי שיווק אמיתיים

למידה חוויתית ואינטראקטיבית עם דגש על הנאה

אם הגעת עד לפה אז אנחנו חייבים להכיר בטלפון

יהיה מלא ערך וכיף 🙂