יש משווקים ויש משווקים, ואם הגעתם לכאן סימן שאתם בצומת דרכים –
האם להישאר עם הידע הקיים שיש לכם, או לעלות לליגה של הגדולים.
כדי להיות ארכיטקטים של שיווק, עליכם לבסס את הפעולות שלכם על 100% ידע
ופחות על תחושות בטן מופלאות – מה שיאפשר לכם
לשלוט בתוצאות הפרסום שלכם יותר מתוך ידיעה ופחות תחת אילתורים וכיבויי שריפות.
הסיבה שתוכנית ההכשרה של D-ARCHITECT היא כל כך ייחודית
היא שמקצועני שיווק דיגיטלי מהבכירים בתעשייה הולכים להראות לכם (אנשים שכבר מבינים דבר או שניים בשיווק),
איך הם השיגו תוצאות מטורפות בפרויקטים אמיתיים, צעד-צעד בהנדסה לאחור:
איך הם חשבו, מה הם עשו, איך להימנע מטעויות קריטיות של בזבוז זמן וכסף,
ואיך לנצל את הדאטה העצומה שקיימת מאחורי הקלעים במגוון פלטפורמות השיווק המובילות בעולם.
סיננו את כל המידע המוטעה שיש בחוץ, חיברנו את הידע החדשני והשיטות החכמות ביותר –
ויצרנו את תכנית הלימוד המושלמת לארכיטקטורת שיווק ודיגיטל.
הקורס מתאים לאנשי שיווק דיגיטלי וסוכנויות דיגיטל וכל העוסקים במלאכה שכבר באו במגע כזה או אחר עם לפחות חלק מפלטפורמות השיווק הנלמדות בתוכנית ויש בניהולם נכס\י שיווק קיימים שברצונם להטיס למעלה.
אתם הולכים לקבל ידע ששווה זהב ונמצא בבעלותם של מעטים בתעשיית השיווק בארץ.
השיטות שתקבלו יאפשרו לכם לבנות אימפריות, והן אלו שהרוויחו לנו וליזמים נוספים כבר עשרות מיליוני שקלים.
קיבלנו בפרויקטים חופש – חופש תנועה, חופש כלכלי, חופש להחליט בביטחון החלטות ששוות הרבה כסף,
רק כי שמנו את הדאטה וניתוח במקום הראשון.
מרבית האנשים נלחצים מנתונים.
הם לא מבינים אותם, הם לא יודעים איך לגשת אליהם,
הם בכלל לא יודעים איך לצבור אותם וזו תמיד נראית עבודה קשה וארוכה.
אנחנו כאן כדי לעשות היכרות נעימה ביניכם לבין עולם הדאטה –
מה שהולך להפוך את העבודה שלכם לפשוטה יותר, קצרה יותר, איכותית יותר בטוחה יותר והרבה הרבה יותר אפקטיבית.
ברגע שאתם מסתמכים על נתונים אתם נדרשים לעשות פחות ניסיונות כך שיותר מהפעולות שלכם מביאות יותר הצלחות.
רוב אנשי השיווק והפרסום הדיגיטלי לא יודעים לקרוא נתונים נכון כמו שהם חושבים והפעולות שהם עושים הם בכיוון ההפוך,
הנה דוגמא:
קרה לכם פעם שבמערכת הפרסום של פייסבוק בתוך קמפיין רציתם לעשות אופטימיזציה, כיביתם מודעה שלא עבדה טוב
והשארתם מודעה שעבדה טוב ואפילו הפנתם לה תקציב נוסף ומאותו רגע כל הקמפיין נדפק?
אז יש לזה סיבה מאוד ספיציפית. וגם יש לזה פתרון מדהים.
ברגע שתלמדו לקרוא ולבצע פעולות מתוך דאטה ומסקנות אמיתיות.
אתם תתחילו לשחק במשחק של הגדולים באמת,
ויהיה לכם יתרון שאין לרוב אנשי השיווק בעולם.
המורים הכי טובים לא מלמדים במשרה מלאה – הם לא יכולים וגם לא רוצים.
המורים הטובים ביותר הם אנשי מפתח בתעשייה שמנהלים תקציבים של מיליונים
על בסיס יומי ואת מערכי הדיגיטל של החברות הגדולות במשק.
יוצר תוכנית ההכשרה D-ARCHITECT
Growth Hacker, ארכיטקט מערכי דיגיטל ושיווק ומייסד שותף בהייפרז
מומחה לפסיכולוגיה ואסטרטגיה שיווקית
והאיש שגילה את תופעת ה- FOMO
מעצב, יזם והמייסד של
מגזין פיקסל פרפקט ו-HACKING UI
WEB אנליסט, יזם ומייסד החברות
והסטרטאפים WIVO, MINUTE & WIPLY
מנכ״ל לנדוליני פתרונות בע״מ וממייסדי תחום האוטומציה העסקית בישראל והישראלי הראשון שפיתח אפליקציה ל- ZAPIER
מומחה ליחסי ציבור, אסטרטגיה תקשורתית ושיווק באמצעות מובילי דעה
יועץ כלכלי, רו"ח, מנטור לעסקים, מכשיר יועצים עסקיים ומלווה יזמים
מנכ״ל שחקים ומומחה בפתרונות פיננסיים לעסקים וחברות
איש עסקים ומייסד שותף בהייפרז
עו״ד מסחרי בכיר ומייסד ושותף במשרד אוסישקין כהן
מנכ"ל "קבוצת יאללה"
סופר, יועץ עסקי, מרצה להתפתחת אישית ויוצר הפודקאסט "סביבה מנצחת"
יזמים דיגיטליים ובעלי החברה
E-SUCCESS המתמחה בהקמת תהליכים אוטומציות לעסקים
מנהל שיווק בכיר ויוצר תוכן
מדריך המכינה של תוכנית ההכשרה
מלווה מערכי מכירות בחברות ואירגונים
לפריצות דרך וביצועי שיא במכירות, כדי להגיע למטרות והיעדים שלהם.
בתכנית תלמדו את התכנים הכי פרקטיים, בצורה הכי אפקטיבית, ובקצב שלכם, כך שתוכלו ליישם ידע חדשני ופורץ כבר היום בערב.
התכנית בנויה מ- 270 שיעורים מצולמים המתפרשים על פני כ- 175 שעות
(שניתן להריץ בהילוך מהיר יותר במידה ואתם חובבי אקסטרים).
מעבר לשיעורים תקבלו קבצים אקסל לניתוח נתונים, קבצי אווטאר, משפכים מוכנים, תוכניות מפורטות, קבצי עבודה ואת כל המידע שיעשה לכם עבודה קלה לבניית המערך הבא שלכם.
במהלך התוכנית תוכלו לקבל ליווי שוטף ומענה על שאלות בקבוצת הוואטסאפ, פייסבוק ומייל תמיכה ייעודי
כך שלא תישארו לעולם עם אף שאלה.