fbpx

מוסדות הלימוד מלמדות את העבר, אנחנו מלמדים את העתיד.

ארכיטקט השיווק בדיגיטל

המשימה שלנו:
ההצלחה המקצועית שלך.

אנחנו עוזרים לבני אדם לנצח בקריירה המקצועית ובעצמאות ריווחית במיוחד בדור החדש של עולמות השיווק הדיגיטלי ועסקים מבוססי אונליין - ולאהוב את העבודה שלהם.

ללמוד מאנשי תעשייה מובחרים שהובילו פרויקטים עם:

אתם חלק ממשהו גדול ומשמעותי יותר מכפי שאתם חושבים.

אנחנו נמצאים בעיצומו של מאבק משמעותי שישנה את פני העתיד.

השאלה היא: באיזה צד תבחרו להיות.

הבעיה:

עולם השיווק הדיגיטלי של היום נמצא בתוך בועה

שעומדת להתפוצץ

בועת ההשכלה

הבועה בעולם השיווק באה לידי ביטוי בגישה ובשיטת הלימוד.
כמו בבית ספר, גם המוסדות ללימוד מקצועות הדיגיטל והשיווק מלמדות את התוכן בגישה ישנה ובצורה תיאורטית.
מה זה אומר?
שילמדו אתכם להכיר את עולם השיווק, המושגים בו והפלטפורמות – אבל לא ילמדו אתכם לשווק ולפרסם בפועל.
ברוב המקרים החומר הנלמד איננו מעודכן ורלוונטי לתקופה ולזמן בה תלמדו אותו.
וכל מה שתלמדו, זה פשוט כיצד להתמצא במערכות בצורה טכנית ותיאורטית,
ללא יעד מסויים או אפילו כיוון אליו.
למשל אם תרצו לבנות קמפיין עם דף נחיתה שמכניס 10,000 ש״ח בחודש.
אפילו לא יהיה לכם כיוון איך לעשות זאת. וכנראה שתפסידו המון כסף עד שתדעו.
ובנקודת זמן הזאת – רוב בעלי העסקים לא ירצו לעבוד אתכם.
זה הימור מסוכן מאוד עבורם. גם עבור חברות שתרצו שיעסיקו אתכם.

תחשבו על זה כמו ללמוד נהיגה אבל מבלי לנהוג בפועל במכונית אמיתית.
ללמוד רק את התיאוריה ונהיגה בסימולצייה.
ושלא לדבר על זה שאתם גם בלי GPS. בארץ זרה. וכל השלטים בשפה שאתם לא מבינים.

נשמע כמו משהו שהזוי לעשות נכון?
חכו… רק התחלנו.

הבועה המקצועית

עכשיו תחשבו שרוב אנשי השיווק